Інтернет-Магазин Alfadecor здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем:
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші.
Який товар підлягає обміну, поверненню:
- товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку;
- товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти.
Умови повернення товару неналежної якості
Покупець має право повернути або обміняти товар, якщо він має недоліки, що роблять його використання складним або неможливим частково або повністю.
Відмова в обміні/поверненні товару неналежної якості може бути з наступних причин:
-
є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
-
було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушена конструкція чи схема товару.
ПІсля повернення товару, якщо брак буде підтверджено, ми обміняємо вам товар або повернемо кошти (протягом 7 днів).
Вартість зворотної доставки товару неналежної якості оплачує продавець
Щоб зробити обмін, повернення вам необхідно:
1. Зв'язатися з нами за телефоном 066 140-01-26, 068 742-18-70 або написати на пошту info@alfadecor.com.ua та повідомити про повернення товару. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлювалося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару, № банківської картки для повернення коштів.
2. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову почту м. Одеса відділення №3. Рущин Сергей т 066 792 15 77
-
Доставку повернення та обміну товару належної якості оплачує покупець. При цьому у випадку обміну відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
-
При поверненні коштів, у разі неоплати товару, що повертається, покупцем, сума доставки віднімається з покупця.
-
Якщо товар не відповідає опису з вини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.
3. Після відправки повідомте нам № декларації відправленої посилки.
4. Після отримання товару протягом 7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
|